-ingen rubrik-

Hallå hallå!

Sitter här i soffan och tittar på semesterduellen. Kom på att jag kanske måste plugga lite till ett NO prov imorrn men jag är så TRÖTT! Kanske lite senare.. ^^
De ska bli fett skönt att få lite lov nästa vecka! (De har jag sagt några gånger nu tror jag)
Sitter och längtar efter man kan börja bada i polen!!!

Jag har inte så mycket att skriva om just nu..  Har inte hänt så mycket.
Jag vet att de är tråkigt och läsa om de här men jag vill inte va osocial heller.
Men aja..

Sprang en snabb runda på stan och va en stund hon älskade Alex! (hästen)

Snälla, snälla tipsa om vad jag kan skriva om! Är tom  på ideer just nu.
:)

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

hoppas du får ett skönt påsklov <3 kram <3

2011-04-17 @ 23:21:52
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0