Heja värmen!

Hej hej!

En riktigt bra start på lovet: +23*! De har vart härligt nästan sommar väder i tre dagar nu! Igår va jag och en kompis till och med nere på stranden och solade och hade jätte mysigt. Älskar verkligen värme!
De är så skönt att slippa all snö, Håller ni inte med?
Och snart börjar de närma sig påsk också, på torsdag kommer storasyster och hälsar på! Roligt roligt!

Imorrn måste jag ner på stan och köpa påskgodis till vännerna och så ska jag försöka ge mig på att baka en tårta om jag lyckas!
Hahah! Värt ett försök ialla fall! :D

Jag ska snart göra ett nytt inlägg och visa solglasögonen jag har beställt också. Riktigt nöjd måste jag säga, tror dom kommer imorrn. :)

Ha de bra så länge.
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0