Snart lov!

Helloo!

Som jag sa så va jag lite osocial i helgen eftresom jag hade så mycket och göra, men nu är jag tillbaka igen!
Va på stan och va med kompisar under helgen och ja.. :)
Igår missade jag och en kompis bussen, så då gick vi på stan för att vänta på nästa buss och då lyckades vi ju naturligtvis missa den oxå. Duktiga vi är! (a)
Idag missade vi faktiskt oxå bussen så då tog vi en till sväng på stan som vanligt.

Nog om det..
Snart är de påsklov ialla fall. Blir hemma för de mesta tror jag. Jag trodde faktiskt att vi slutade på trosdsdag men de gör vi tydligen inte.
Men ialla fall, vad ska ni göra på lovet? Blir ni hemma?
De ska blir skönt att kunna sova ut om månarna istället för att va uppe med tuppen varge morgon. :D

Gör lite fler inlägg senare! :)
Puss&Kram
 

Kommentarer
Postat av: nicolina

ja gick till en klubb inne i stockholm hihi :) vart bor du ?

2011-04-12 @ 23:42:16
URL: http://nickita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0