♥-♥-♥

Hellooo!

Men kunde de inte ta och blåsa lite mer idag? De är ju så trevligt att typ flyga iväg när man är ute! Nä men seriöst va är de för fel på vädret? Okej nu ska jag inte få ett utbrått här.. Hehe!

Idag har de vart en vanlig tråkig torsdag. Med ett spanskaprov som jag failade totalt på. men aja..
När jag kom hem tog jag en sväng till stallet och efter maten tog jag en härlig promenad med lilla hunden som verkligen hade sping i benen!

Efter de satte jag mig i soffan med en kopp varm choklad och planerade helgen lite.. Imorrn blire en snabb runda på stan för att köpa ny bikini och sen sova över hos bästavännen och på lördagen blire bad och sen sover bästavän över hos mig. ♥

Skönt att de snart är helg igen och sen närmare sig påsklov och totalt 8 veckor kvar till de efterlängtadxe sommarlovet! Sjukt va tiden går fort, men nu längtar jag rejält till att få bada i poooooeln! :D Men först kommer en liten resa till England som jag ser fram emot! Blir lite shopping typ nå sevärdigheter och enligt pappa blire fotboll oxå på lördagkvällen. Men de blir kul de, passar väl på och köpa ett par till converse? ^^

Men aa, Har inte så mycket mer att säga, men jag kanske är lite osocial i helgen eftersom jag är ganska upptagen.. :)

Men ah, skriver kanske ett till inlägg idag.. Vi får se.
Puss&Kram




Kommentarer
Postat av: Tha One

Vadå osocial i helgen vi har dator och internet här hos mig också! ;)

Nemen dä blir awzuuuuuum! <3

2011-04-07 @ 22:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0