"Vill ha - listan"

Hej igen!

Har tittat runt lite i butiker, och hittar lite roliga saker. Dom här tre sakerna lägger jag till på "vill ha listan"! Funderar på att köpa dom?

Vad tycks om dom?


:)

  • Wesc headphones
  • solglasögon från glitter
  • halsbandsur från GinaTricot

Funderar på att köpa halsbandet och glasögonen och vänta med hörlurarna tills jag får lite mer pengar.
Men vad tycker ni om fägen på hörlurarna? Kanske ska ha ett par med mer färg?
Och vad tycker ni om mönstret på solglasögonen?
Själv tycker jag de är värt att köpa dom! :)

Nä nu ska jag äta lite middag, skriver sen!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Tha One

Jag röstar JA för alla tre grejjerna! Men du kanske ska köpa klockan från Glitter istället?

Du skulle kunna göra ett inlägg typ "Luxury VS Budget; Glitter eller Gina klocka"?

Eller jag vetinte!

Men allt va awsome och jag tror brillorna och lurarna kommer matcha fett mycke! :D<3



(Du vet vem de ä va?)

Pusssssssssss,

/Tha One

2011-04-01 @ 19:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0