:D

Hallå hallå!

Jag har nydligen haft min fest (för jag fyllde år) och önskade mig a lot of presentkort vilket jag oxå fick! :D
Så nu får de bli en rejäl shopping runda!

Ska bland annat köpa:
 
Jeans - Gina Tricot            499:-  
Wowhead keps - JC            299:-
Wowhead mössa - JC         199:- ?
Cardigan - Gina Tricot       199:-

Sen är presentkorten slut, men köper kanske nåt mer? :)
Kanse blir de nånting till hästen..:)

Föresten! Jag köpte den där skinnjackan från BikBok som jag skrev om för ett tag sen!

Jaa, vi hörs sen!
BYE!


Kommentarer
Postat av: DU-VET-DEN-DÄR-LILLA-SAKEN

Tjena!

Du vet vem jag ä va?

Om inte så säger jag (eller ah skriver) jag bara en sak:

JAG ÄR IRRITERANDE

Nu vet du vem jag är va? 8D



Aja, men hur mår du?

Eller, ne föresten men skriv ett inlägg om vad du köpte NUUU!

Det är en order! ÒwÓ



Nu vet du garanterat vem jag är. :D

Häjdåh!



/duvetvem



PS! Om du mot all förmodan fortfarande inte skulle veta vem jag är ber jag dig gå till en doktor, jag tror nämligen att du lider av närminnes förlust! : )

Och du bah "sadu närminnes förlust?".

Och jag ba "aha"! : D

Fast nu blev det ombytta roller. :c



:c..:c



Aja! HEJDÅÅÅÅÅ



OBS! Nu vet du vem jag är va?



Förlåt för spammet. :c

2011-03-25 @ 22:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0