Godmorgon!

Godmorgon!

Nu är det redan trosdag, lovet är ju slut snart? :(
Det gäller att ta vara på tiden så Idag drar jag till badhuset med www.powderpuffy.blogg.se.
Roligt Roligt!

Nån annan som ska hitta på nå kul idag? :)

Övr till annat!
Här kommer bilder på mina favorit jeans och chinos.


Jeansen är från KappAhl  och kostar 249:- 

                                                                                                                  

Chinosen är från JC och kostar 299:-

Älskar båda byxorna!
Idag ska jag ha chinosen men nu måste jag dra, så vi kommer iväg till badhuset nån gång.. ;)

Men först en fråga till mina läsare;
vad för sorts byxor gillar ni? Jeans, chinos, tighta, pösiga, baggy eller nåt annat?

Bloggar mer när jag kommer hem!
BYE !


Kommentarer
Postat av: POWDERPUFF

Älskar chinosen, så himla fräsiga! :)

Mina favorit byxor måste nog vas mina leopard jeans som också är köpta på JC! ;)

Men ah, jag gillar tighta jeans & baggy + chinos.

2011-03-03 @ 09:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0