Musik tips ♥

Hello!

Hoppas alla haft en bra dag idag! De har ialla fall jag, en heldag med bästavännen på badhuset. ♥

Men nu så ska jag ge er lite tips på riktigt bra låtar!
Föresten vad gillar ni för sorts musik?
Men ah, här kommer top tio.. :)

                                                       TOP TIO                
  
*Like a G6 - Far east movement
*Jag kommer - Veronica Maggio
*Baksmälla - September, Petter
*Grenade - Bruno Mars
*Only girl (in the world) - Rihanna
*Firework - Katy Perry
*Genom eld - Oscar Linnros
*White light moment - Tove Styrke
*Raise your glass - P!nk
*Barbra Streisand - Duck Sauce

Dom här låtarna lyssnar jag mest på just nu :)
Kommentera gärna om ni har några andra bra låtar!

Hej då så länge!


Kommentarer
Postat av: POWDERPUFF

Willow - Whip My Hair

2011-03-03 @ 21:08:15
URL: http://powderpuff.blogg.se/
Postat av: Didlizzia

Ser attdu gillar Rihanna, samma här! Själv lyssnar jag mycket på hennes nya singel S&M. Hörde den första gången när jag fick höra den på dansen. HIhi!

2011-03-03 @ 22:05:48
URL: http://didlizzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0