THA BLOG!

Hallå hallå!

Jag är en tjej på 13 år som gillar läxor, skolan och historisk literatur  shoppa, musik, hänga med kompisarna på stan, och hålla på med min älskade iphone! ♥
Jag bor med mamma, pappa, broshan, min hund Douglas och sötaste hästen alex.
Det kommer säkert upp några bilder på dom senare..
Men ah.
Min blogg kommer handla om mig, min vardag och typ om random stuff som helt enkelt är underhållande!
Det blir massa mode, snack om skolan och musiktips också!
Kommer kanske också ha några tävlingar o.s.v senare så ni får hålla utkik! ;)

Det va typ allt,
men glöm inte att komma tillbaka och checka bloggen!
Byebye!


Kommentarer
Postat av: POWDERPUFFY

Men fett AWSOME det blev med designen!

Lycka till med bloggen btw! (L)

2011-03-02 @ 23:45:49
URL: http://powderpuffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0